Projekts STREAM thiS TEAM (Erasmus+ Projekts nr. 2020-1-PT01-KA201-078623)

  • logo_1
  • pr foto 2
  • pr foto 3
  • pr foto 4
  • pr foto 5
  • pr foto
  • pr foto1
  • proj foto 1
  • proj foto 2
  • proj foto 3
  • proj foto 5
  • proj foto 6
  • proj foto 7
  • proj foto 8
  • proj foto 9
  • proj foto 10
  • proj foto 11
  • proj foto 12
  • proj_ foto 4
  • logo_2
  • logo_1

 

Projekts STREAM thiS TEAM  (Erasmus+ Projekts nr. 2020-1-PT01-KA201-078623) ir uzsācis savu darbību jau 2020. gada 1. decembrī, un plānots, ka tas turpināsies līdz 2023. gada 31. augustam.  Projektam ir vairāki posmi. Pirmais jau ir noslēdzies. Tapusi STREAM rokasgrāmata, kas pašlaik tiek tulkota dalībvalstu  valodās.

Projekta sadarbības partneri ir :

1) Agrupamento de Escolas de Mangualde (EDUFOR) (Portugāle)

2) Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija (Latvija)

3) Liceul Teoretic Grigore Moisil Timisoara (Rumānija)

4) Kocaeli Il Milli Egitim Mudurlugu (Turcija)

5) Asociacia Dyslexia – Bulgaria (Bulgārija)

Projektā paredzētas 6 starptautiskās sapulces (piedalās dalībvalstu koordinatori un attiecīgajā posmā iesaistītie speciālisti), 4 mācību braucieni (pirmais Turcijā, otrais Portugālē, trešais Bulgārijā, ceturtais LATVIJĀ). Pēc katra starptautiskā mācību brauciena notiek vietējās apmācības, lai izplatītu iegūtās zināšanas vietējā mērogā.

Pateicoties Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijai, projektam 2. posmā tika piesaistīta arī Rēzeknes valsts poļu ģimnāzija un eksakto mācību priekšmetu skolotajām Agritai Šķesterei – Kambalai un Ingai Zeltiņai, kā arī angļu valodas skolotājai Gaļinai Ivanovai izdevās piedalīties pirmajā mācību braucienā uz Turciju.

Saturiski piepildīts un interesants bija mācību brauciens uz Turcijas pilsētu Izmitu. Teorijas zināšanas papildināja prakstiska darbošanās nodarbībās. Kā  vieslektori un nodarbību vadītāji bija iesaistīti pedagogi no  IZMIT SCIENCE AND ART CENTER, YEDİTEPE UNIVERSITY un KOU.

Ļoti interesanta bija darbošanās ikvienā Workshop nodarbībā – gan krāsu, gan deju, gan lego robotikas, bet īpaši gribētos izcelt nodarbības kopā ar Assoc.Prof. Sibel KAYA.  Pirkstu nospiedumu izpēte kā iesākums interesantai un praktiskai darbošanās dienai. Simetrija – kā neaizstājama dabas sastāvdaļa. Darbs valstu grupās pie naudas monētu izpētes no dažādām valstīm, rosināja kaut ko līdzīgu mēģināt īstenot arī savā darbībā skolā. Savukārt  eksperimentu veikšanu laikā mācījāmies sadarboties un kopīgi izdarīt secinājumus par magnētu īpašībām. Darbojoties grupās, tapa jaunas idejas aktivitātēm, izmantojot magnētu un visparastākās saspraudes. Bija arī neliels sacensību gars, darbojoties ar tukšajām PET pudelēm, saspraudēm un magnētiem.

Apmeklējot Zinātnes centru,  tā darbinieki sagaidīja ar rozēm, jo tieši 24. novembrī Turcijā svinama bija Skolotāju diena. Negaidīts un patīkams pārsteigums ikvienam projekta dalībniekam. Izbaudījām Zinātniskā centra aktivitātes un apmeklējām papīra rūpnīcas muzeju.

Katru vakaru bija kopīgas vakariņas, tādējādi sarunas raisījās arī neformālā gaisotnē.  Pēdējās apmācību dienas noslēgumā saņēmām sertifikātus par piedalīšanos projekta dalībvalsts Turcijas izstrādātajās un piedāvātajās aktivitātēs.

Ļoti ātri „paskrēja” laiks  mācību braucienā Turcijā.

Tagad priekšā darbošanās projekta STREAM thiS TEAM 2. posmā paredzētajā pētījumu izstrādē ar skolēniem, to prezentēšanā, darba lapu izstrādē un lasīšanas klubu darbībā.

Paldies projektā iesaistītajiem! Lai veiksmīga darbošanās!

 

Inga Zeltiņa,

Projekta koordinatore RVPĢ

You may also like...