“Tehniskās jaunrades diena”

  • 20190125_080752
  • 20190125_080802
  • 20190125_081946
  • 20190125_081959
  • 20190125_082020
  • 20190125_082049
  • 20190125_082410
  • 20190125_082509
  • 20190125_084329
  • 20190125_084341
  • 20190125_084354
  • 20190125_084357
  • 20190125_090839
  • 20190125_090853
  • 20190125_090906
  • 20190125_090929
  • 20190125_092401
  • 20190125_092409
  • 20190125_092417
  • 20190125_092425
  • 20190125_092807
  • 20190125_094111
  • 20190125_094123
  • 20190125_094735
  • 20190125_094822

2019.gada 25.janvārī 8.klašu skolēniem notika pasākums “Tehniskās jaunrades diena”, kas norisinājās projekta “Karjeras atbalsts profesionālās un vispārējas izglītības iestādē” (Nr.8.3.5.0/16/I/001 ) ietvaros, un ko piedāvāja SIA “Aspired” – viens no vadošajiem tehniski radošo darbnīcu organizētājiem Latvijā.

Skolēni piedalījās nodarbībās “Ozobot programmētājs” un “Fiziķis/izgudrotājs – Edisons”, kuru mērķis bija veicināt izpratni par profesijām, kas saistītas ar ķīmiju, fiziku, IT tehnoloģijām un inženierzinātni. Sniegt atbilstošu informāciju par karjeras izaugsmes iespējām šajās profesijas, galvenajiem darba pienākumiem un darba vidi, kā arī sniegt informāciju par izglītības iespējām, lai apgūt konkrēto profesiju un veiksmīgi plānot karjeru. Praktiskās nodarbības “Ozobot programmētājs” mērķis bija attīstīt skolēnu programmēšanas, kodēšanas un loģiskās domāšanas prasmes, veidot priekšstatu par to, kas ir algoritms, attīstīt prasmi saskatīt algoritmu lietojumu sadzīvē un atpazīt to pierakstītā vārdiskā veidā, ka arī attīstīt prasmi izpildīt sagatavotas programmas, kas ir vienas no svarīgākajām prasmēm programmētāja profesijā.

Darbnīcā “Fiziķis/izgudrotājs – Edisons” skolēni veicot divus eksperimentus, iejutās fiziķa profesijā, pielietojot tajā nepieciešamās prasmes un profesijā nepieciešamās īpašības, piemēram, kā: zinātkārs, pacietīgs, rūpīgs, neatlaidīgs, kritisks. Pirmais eksperiments daļēji pieskārās elektriķa profesijai, kur skolēni novērtēja prasmes, kas saistītas ar šo profesiju.

Darbnīcu gaitā skolēnos varēja manīt neviltotu interesi, zinātkāri un vēlmi, lai eksperiments izdotos.

 

Rēzeknes valsts poļu ģimnāzijas

Pedagogs – karjeras konsultants Kristīne Rimša

 

 

You may also like...