Drosmīgas idejas hakatonā “Skola skolēnam”

  • 00e1e78c-1b12-45da-baf4-34eff20f4b3a
  • 8e88fc7b-ecfa-4b68-9dd5-ea3b16495851
  • 24c7e1b6-6af3-418c-8164-6da2d8c1862a
  • 370d61ef-bfcf-4914-a660-2b2ec806f0a8
  • b12de7d9-1b42-4b38-9304-c93fea7a10ed
  • c71c06ef-20d5-45c7-8772-2b57b3e39826
  • eca7a943-51a9-4c27-9c5c-78bde6af0ea1

RVPĢ 10.–12. klases jaunieši K. Kambala, E. Lempa, R. Geikins, R. Kambala un Z. Litavnieks, A. Ločmele, A. Jagovdika, K. Miščuka, M. Litvinova, A.Prusakova 24. novembrī Daugavpilī piedalījās hakatonā “Skola skolēnam”. Pasākumu organizēja Izglītības un zinātnes ministrija sadarbībā ar biedrību “Zaļo un Viedo Tehnoloģiju Klasteris” Eiropas Jaunatnes gada ietvarā.

Hakatonā ar pieredzējušu mentoru atbalstu bija iespēja radīt drosmīgas idejas un prototipus, kas palīdzētu ieraudzīt risinājumus par skolēnu emocionālo labsajūtu un pašizaugsmi, kā arī par klimatam draudzīgas vides izveidi.

Hakatona laikā dalībniekiem bija iespēja risināt vienu no trīs izvirzītajiem izaicinājumiem:

  1. “Kāda skolas vide veicina manu izaugsmi?”
  2. “Kādai jābūt skolai, lai es justos emocionāli labi un pieņemts?”
  3. “Kā es varu palīdzēt skolai kļūt zaļākai?”

„Pasākuma mērķis ir mudināt Latvijas skolu jauniešus iesaistīties viņiem pazīstamu un aktuālu problēmu formulēšanā un risināšanā caur viņu pašu skatpunktu. Mēs vēlamies uzzināt un ieraudzīt to, kā skolēni paši domā, pieredz un jūtas savā skolas vidē, ne vien to, cik veiksmīgs ir mācību process. Hakatons arī palīdzēs izprast un apzināties ES fondu investīciju nozīmi izglītībā un ļaus ieraudzīt, kā šie ieguldījumi veicinājuši kvalitatīvas pārmaiņas skolā, reģionā un kā šīs investīcijas ietekmē iespējas iegūt kvalitatīvu izglītību ikvienam,” stāsta Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāra vietniece Santa Šmīdlere.

You may also like...